– Hoe je nog meer kwalitatief goede leads in je DM krijgt.
– Wat je in een eerste bericht kunt zetten.
– Hoe je het vanaf het eerste bericht doormaakt naar het salesgesprek.
– Psychologische haakjes die je in de praktijk kunt toepassen om meer klanten te werven
Je salesgesprekken lopen steeds soepeler, maar het mogen er wel wat meer worden. Ook ben je benieuwd of er haakjes in de psychologie zitten die je kunt toepassen in de praktijk om meer klanten te werven.
Heb jij het idee dat het eerste bericht nog wel lukt -als je je er even toe zet- maar voelt het alsof je vanaf daar ineens een verkopersjasje aan moet trekken? Klap je dicht wanneer het aankomt op iemand naar het salesgesprek te krijgen?
Dan is deze workshop iets voor jou. Jij weet precies wat je voor opties hebt om een gesprek te starten met je ideale klant en hoe je vanuit daar door kunt vragen én de optie kunt initiëren voor een gesprek. Verkopen is een vak, en ik leer hem je hier.
Bij inschrijving ga je akkoord met de privacy verklaring en komt je mail automatisch op de maillijst.
Bij inschrijving ga je akkoord met de privacy verklaring en komt je mail automatisch op de maillijst.