Bij inschrijving ga je akkoord met de privacy verklaring en komt je mail automatisch op de maillijst.
Als je me 5 jaar geleden had verteld dat ik ondernemer zou worden, had ik je waarschijnlijk wel geloofd.
Ik ben altijd al bezig geweest met een eigen bedrijf starten. Daarom heb ik letterlijk ondernemersles gehad aan de Hotelschool.
Toch begon ik na mijn afstuderen net als iedereen met werken in de consultancy als recruiter en zag steeds iets wat me dwarszat:
De enorme achterstand van vrouwen op het gebied van sales en zelfvertrouwen. Het werd me duidelijk dat veel vrouwen het moeilijk vonden om zichzelf te verkopen, en ik wilde daar echt verandering in brengen.
Het idee om te ondernemen vond ik spannend. Totdat mijn vader ernstig ziek werd en ik voor het eerst echt besefte hoe kort het leven kan zijn. Dat was voor mij het keerpunt. Ik besloot mijn angsten opzij te zetten en de stap te wagen.
Sindsdien begeleid ik vrouwen om diezelfde kracht te vinden en hun verkoopvaardigheden te versterken. Wat mij drijft, is het idee dat zij financieel onafhankelijk kunnen worden en impact kunnen maken in de wereld. Als ze hun financiële doelen bereiken, kunnen ze hun dromen waarmaken en zo een bijdrage leveren aan een mooiere wereld.
Ondernemen heeft mij zelf ook veel gebracht, vooral vrijheid. Ik streef niet naar een werk/privé balans, maar een inspanning /ontspanning verdeling. Door mijn eigen dagen in te delen, leef ik mijn droomleven en kan ik echt tijd nemen voor de dingen die er toe doen.
Inmiddels heb ik vele vrouwen geholpen om succesvol te worden in sales en daarmee hun eigen droomleven te bouwen. Het is mijn missie om nog meer vrouwen te laten inzien hoe krachtig ze zijn en hen te helpen om zelfverzekerd en winstgevend hun weg te vinden in de ondernemerswereld.
Want door te leren hoe je iets moet doen, en letterlijk voorbeelden aangereikt te krijgen, ga je het pas doen. Keer op keer vond ik zelf op deze manier een succesformule die voor mij werkte. En die leer ik graag aan jou.
“Sales voelt nu niet meer als verkopen of ongemakkelijk. Ik denk echt mee met anderen, terwijl ik 20 extra klanten heb. En dit kan ik keer op keer herhalen”.
Bij inschrijving ga je akkoord met de privacy verklaring en komt je mail automatisch op de maillijst.