Dit is het traject waar je veel beter leert verkopen, zodat je stijgt in omzet vanuit de klanten die je op dit moment hebt

Met exact dezelfde middelen, het dubbele resultaat

Dit is het traject waar je veel beter leert verkopen, zodat je stijgt in omzet vanuit de klanten die je op dit moment hebt

Jij merkt dat je een ondernemer bent die al best wel wat marketing doet, je hebt al best wel wat leads die bij je komen, maar je merkt dat je vastloopt op het stukje verkopen. 

Je merkt dat je je net iets te salesy voelt

Je merkt dat je te vaak bezwaren hoort als ‘ik moet er nog even over nadenken’

Of wordt ineens gehost.

Onder aan de streep merk je dat je conversie te laag is. Je zit tussen de 20-40% terwijl dat best wel hoger kan zijn.

Daarnaast heb je best wel wat leads open staan, bijvoorbeeld in je DM of in je marketing, die nét niet de vervolgstap nemen. En je wil Die eigenlijk ook succesvol in je coachcall krijgen en succesvol kunnen verkopen.

Jill van den Bosch Sales Coach in een blauwe blouse op haar event Close The Deal over salesgesprekken

Voor wie is het groepsprogramma?

En voor wie niet……………………..

→ Voor ondernemers die al consistent posten. Voor wie online zijn niet iets is wat moet, maar hun standaard is. In dit groepsprogramma zitten mensen die niet bang zijn om zichzelf online te laten zien.

→ Jij weet al dat sales draait om aanwezig blijven zijn, jij snapt al dat je consistent moet opvolgen. Jij weet dat je volgende doorbraak zit in kijken naar de gesprekken die je dagelijks voert en hoe je hier het 1 en ander slimmer in kunt doen.

→ Je bent op zoek naar iemand die op een ander level met je meedenkt; waar zit nou net die winn voor jou nu? Dat leg ik je uit, zonder dat ik je helemaal bij de hand neem en elke mini stap help. Daar ben jij niet meer en dat heb je ook niet meer nodig.

→ Jij verwacht geen bakken nieuwe kennis. Het gaat om die gouden inzichten die je verder brengen. Verfijning, op niveau, net even die aanscherping. Omdat je weet: ‘als ik hier 1 programma extra per maand door verkoop, dan is dit traject me het al meer dan waard’. Mensen die dat snappen, verzamelen in dit traject! Want daar is het op gericht: om jou zo snel mogelijk in omzet te laten verdubbelen. 

Je doelgroep en je product zijn je wel duidelijk. Ook je website staat.
Klanten komen er ook gerust wel. 

Nu ben je klaar voor meer klanten. Je merkt dat je marketing nog net niet lekker uit de verf komt, doordat het nog niet converteert zoals je zou willen of hoort dat het ook kan.

Doordat je je marketing doet, Dat zit hem in je aanbod. Je wil duidelijker naar buiten treden met wat je doet, maar blijft hangen in het naar buiten brengen in zijn geheel.

Je wilt sneller! Meer leads aantrekken, betere resultaten uit je masterclasses halen, een slimmere strategie zodat je nog meer impact maakt.

Je bent er klaar voor om minimaal een ton omzet per jaar te draaien. Op een schaalbare manier.

Maar niet door keihard te werken. Dat is je inmiddels wel bekend. Want wie veel zaait, kan veel oogsten. Dat is een voorspelbaarheid.

Door zo hard te hebben gewerkt, is je agenda nu overvol, waardoor je het gevoel hebt te verzuipen. Voor je gevoel heb je het altijd druk en tijd te kort. 

Dat was niet de bedoeling toen je voor het ondernemerschap koos

Welkom bij het Close The Deal Traject

Welkom bij het Close The Deal Traject. De plek waar coaches hun aanbod consistent weten te verkopen door de juiste dingen te zeggen in salesgesprekken (en bezwaren te tackelen).

Dit is voor jou wanneer je licht, plezierig en succesvol jouw dienst wil verkopen. In het Close The Deal programma werken we samen naar een verdubbeling van je aantal klanten die JA zeggen op jouw dienst.

Zodat jij weer plezier haalt uit je bedrijf & salesgesprekken, en veel geld er aan verdient.

Dit is hét programma waarin ik je 4 maanden intensief begeleid naar steady 10k maanden. Waarom 10k? Omdat dat het minimale is wat nodig is om er een volwaardig salaris aan over te houden en er een beetje lekker van te kunnen leven.

Annelies – WOW Opvoedcoaching.
Draait dankzij het CTDT €10k per maand

Djeranie | Business Coach
Ervaart veel meel plezier in het verkopen

Ik geloof dat het kan; verkopen met plezier. Vanuit een punt van fun. Er wordt nu veel geadverteerd met “bouw een community, dan hoef je nooit meer te verkopen”. Ik geloof dat je nooit zonder verkopen kan. Het is de verbinding die je maakt met een ander. Als je eenmaal weet hoe je iets brengt, zal het niet meer als opdringen voelen.

Het Close The Deal Traject is iets voor jou als je:

I got you….

Je wilt naar moeiteloze salesgesprekken die dubbel zoveel omzet opleveren, zónder je op te dringen of pusherig te zijn

Wat zou het je opleveren als je conversie in salesgesprekken verdubbeld? En je omzet dus ook? En dat de standaard is?

In dit traject gaan we aan de slag met:

Plus: Je leert ook hoe je meer verkoopkansen creëert vanuit mails, DM’s, live events (zowel online als offline) en story’s. Zodat je niet alleen het closingspercentage verhoogt, maar ook het aantal gesprekken die je voert! (= dubbele winst!)

Dankzij het Close The Deal Groepsprogramma kan jij....

Plus: Je leert ook hoe je meer verkoopkansen creëert vanuit mails, DM’s, live events (zowel online als offline) en story’s. Zodat je niet alleen het closingspercentage verhoogt, maar ook het aantal gesprekken die je voert! (= dubbele winst!)

Laten we kijken hoe je het kunt terugverdienen:

Want uiteindelijk is het een rekensom:

  • Tijdens het traject kijken we welke salesacties voor jou super makkelijk zijn om te doen.
  • We kijken hoe je ze kunt doen; hoe je ze kunt aanpakken, zodat er tijdens het traject al een hele grote kans is dat je het al meerdere keren hebt terugverdient. Net als Dorit:
  • Maar, daarna heb je een skill die je beheerst, waardoor het daarna voor altijd beter gaat. Omdat het een soort van automatisme is geworden. 
  • Je blijft dan de gesprekstechnieken gebruiken, durft de juiste prijzen ervoor te vragen en kan echt lekker gaan verdienen met je bedrijf.

 

Ondernemers die meedoen aan dit traject hebben vaak alles voor elkaar:
–  Ze sturen 2 keer in de week een nieuwsbrief
– Ze zorgen dat ze online aanwezig zijn
– Ze hebben een aanbod wat eigenlijk al prima aan de lopende band verkocht kan worden…

Alles staat goed… maar salesgesprekken succesvol voeren, zodat je de mensen op je live dag een aanbod kunt laten kopen, zodat je weet wat je moet zeggen om subtiel je aanbod te introduceren in een gezellig gesprek, dat gebeurd te weinig. 

Dan kan je wachten tot je je marketing helemaal op orde hebt, alleen als het nu onder aan de streep niks oplevert zou ik als eerste dat fixen. Zonder sales geen bedrijf…

Zo ging het ook met Kisha:

Ik heb het gezien, de afgelopen 3 jaar;

Dat wanneer je weet wát je moet zeggen en je al je twijfels tegen iemand aan kunt houden, maakt dat het gaat lukken.

Zo ga jij je voelen na het traject;

  • Je hebt geen extreme spanning meer voor salesgesprekken, omdat je weet hoe je ze in een sale kunt laten eindigen
  • Je voelt dat jij echt iets komt brengen aan de ander. En daardoor voelt het heerlijk om dagelijks aan sales te doen
  • Je staat tevredener in het leven, omdat je een bepaalde sales skill hebt waarmee je altijd meer klanten uit je gesprekken haalt.
  • Je voelt je voldaan, omdat klanten steeds tegen je zeggen ‘ik ben ZO blij dat ik dit heb gedaan! Ik had veel eerder met jou moeten gaan werken’.
  • Je voelt je zelfverzekerder en betrouwbaarder, omdat je vertrouwen hebt in dat waar je mee bezig bent het juiste is. 

Na dit traject heb jij een bepaalde sales skill, waarmee je altijd meer klanten uit je gesprekken haalt.

Hoe ziet je leven er uit als je straks altijd zelfverzekerd een call in kan? Als je exact weet wat je moet doen en je niet meer heel lang hoeft voor te bereiden voor gesprekken?

Het is tijd om de angst dat mensen je anders niet aardig vinden de deur te wijzen en door middel van verkooptechnieken de ander te laten inzien dat jij ze eerlijk en oprecht helpt.

En ik help je daarbij.

Zonder sales, geen bedrijf

Jill van den Bosch, aangenaam!

👉🏼 Meer dan  500 salesgesprekken gevoerd, geanalyseerd en geoptimaliseerd, waardoor ik telkens scherper werd in het converteren van potentiële klanten naar betalende klanten.

👉🏼 Sales gerealiseerd voor miljoenenbedrijven, waarbij ik direct verantwoordelijk was voor significante omzetgroei.

👉🏼Meer dan 150.000 omzet via de telefoon verkocht, door een krachtige combinatie van empathie en overtuigingskracht.

👉🏼 Tijdens mijn werk als recruiter stuurde ik elke dag minimaal 20 DM’s om topkandidaten te enthousiasmeren voor het bedrijf te werken (met succes). 

👉🏼 Door onder andere het volgen van Amerikaanse onderhandelcursussen, weet ik 80% van de ‘nee’s om te buigen naar een ‘ja’ door te focussen op solution-based selling.

👉🏼  Klanten leer hoe ze binnen 48 uur 3 nieuwe klanten binnenhalen, door werkende opvolgingstechnieken – puur door authentiek te blijven, maar nét slimmer te werk te gaan.

Uit deze ervaring, alle salesgesprekken die ik heb gevoerd en alle klanten die ik de afgelopen 3 jaar heb mogen helpen met hun sales, is de Salesmolen gekomen. Die gaat ook jou helpen naar het creëren van saleskansen en meer verkopen. Ik weet het zeker!

Praktisch krijg je:

  • Individuele Kick-Off waarin we alles doorlopen: Jouw aanbod, prijs en verkoopplan worden hier doorlopen en daarin vormen we ook meteen doelen voor de komende 4 maanden. Drie maanden is de minimale tijd die nodig is om een verandering te implementeren. De laatste maand is voor het optimaliseren.

  • Een extreem duidelijk actie-plan: waarin ik voor jou noteer welke acties je moet uitvoeren om te doel te behalen, die je per stuk af kunt vinden. Zodat jij denkt: ‘He, maar als dit het is, dan gaat het mij ook lukken, die 10k!’. Zo maken we sales meteen weer leuker en makkelijker.

  • Dagelijkse support: je krijgt de coach in je broekzak erbij. We doen het traject niet samen, want jij moet het doen, maar ik ben er wel om je tijdens elke stap te begeleiden. Je kan al je vragen aan mij stellen.

  • Een community: Jij bouwt een krachtig en uniek netwerk, terwijl je mij alles mag vragen via het platform waarin we bij elkaar komen. De groep bestaat uit de allerleukste, vriendelijkeste en ambitieuze ondernemers (just like you 😉) die in hetzelfde schuitje zitten. De groepsstructuur zorgt ervoor dat je gemotiveerd en gefocust blijft.

  • Toegang tot de online omgeving: Je ontvangt 4 maanden lang toegang tot de leeromgeving, waarin je meer dan 20 lessen vindt over lead kwalificatie, content, aanbod en salesgesprekken. Door die technieken die je daarin leert gaat sales veel moeitelozer aanvoelen en denk je niet meer ‘Wat een gedoe, dat sales’ maar ‘Oke, I got this, dit is makkelijk eigenlijk!’.

  • 8 Q&A sessies: Waardoor jij snel en doelgericht kunt bijsturen op je plan of nieuwe strategieën uitprobeert. In de calls krijg je een hot seat en kijken naar jouw plan, jouw situatie en bespreken waar de kansen liggen. Ik houd je een spiegel voor en helpt je met focus behouden. 

  • Een live dag op locatie met mij: Richting het einde van het traject hebben we een live dag in Utrecht, waarin we focussen op salesgesprekken en jouw game-plan herschrijven, zodat je voorbereid bent op de komende maanden.
  • 8 ‘Inzoom’ sessies: Jij bent op een niveau dat nieuwe kennis fijn is, maar je wil vooral weten wat voor jou van toepassing is, daarom kijken we in deze calls naar jouw salespagina, webinar of salesgesprek van a tot z doorlopen met de groep. Zo krijg jij feedback, en haalt de rest er uit wat interessant is voor hen. 

Maar ook:

  • Laat je DM berichten en salesgesprekken persoonlijk door mij checken, zodat je op jouw eigen manier leert verkopen, maar wel met een commercieel sausje. Zodat het ook nog beter gaat converteren.
  • Meer ballen (‘guts’) om ook echt te doen wat je nu vermijd omdat je je niet wilt opdringen.
  • Kijken we naar hoe je bezwaren kunt tackelen en je grenzen kunt aangeven, terwijl je daarmee juist meer klanten maakt.

 

Waarom heb je dit nu nodig?

Stel, we gaan nu samen werken en je haalt komende maand 1 klant extra binnen door goed te kijken naar je gesprekken.
 
De maand erna 2 extra klanten.
 
Hoe zou jouw bedrijf er dan over 3 maanden dan uitzien?
 

Gesprekstechnieken aanleveren is net als fietsen; als je eenmaal weet hoe het werkt, kan je het niet meer niet zien.

De vraag is hoelang jij nog wil wachten met meer conversie uit de gesprekken die je toch al voert. 

Twijfel je en zou je het graag samen even bespreken? 

Boek een call:

De meest gestelde vragen in video's:

Andere veel gestelde vragen;

Kijk dat mijn focus ligt op het verbeteren van je salesgesprekken, betekent dit niet dat ik het genereren van leads oversla. Sterker nog: het één versterkt het ander. Zonder leads heb je natuurlijk geen gesprekken, maar wat je vaak ziet is dat het verbeteren van de kwaliteit van je gesprekken (dus zowel DM’s, je aanbod in story’s, posts) direct leidt tot meer leads. We zorgen er samen voor dat je niet alleen meer leads aantrekt, maar dat die leads ook echt waardevol zijn en makkelijker converteren naar klanten

Niemand heeft zijn aanbod altijd helemaal helder, dat is altijd in beweging, want Jij bent in beweging en er komt ook reactie terug uit te praktijk. Dat ten eerste. Ten tweede gaan we samen zeker door jouw aanbod heen lopen. Want bedenken wat er in moet is 1 ding, bedenken hoe hij verkoopbaar wordt en zorgen dat mensen hem horen en denken; ‘dit moet ik nu hebben’ is een tweede. Dus ja, dit is altijd het eerste wat we samen doorlopen tijdens de Kick-Off

Ja, onder salesgesprekken versta ik DM gesprekken, mails, social media, webinars en natuurlijk de live salesgesprekken. Ik leer en oefen gesprekstechnieken met je, zodat jij meer klanten haalt uit de gesprekken die je nu toch al voert. Een win-win.

Verkopen & ondernemen is als peper & zout, in bijna alle gevallen is het een package-deal. Ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en zo is het ook met verkopen. Ik zie dat her merendeel die in dit groepsprogramma stapt, al wel een klein beetje houd van verkopen. Het levert je inmiddels al het een en ander op! Ik zie in dit traject dat wanneer je doorkrijgt hoe je het slimmer kunt aanpakken en je conversie omhoog gaat, het nog veel leuker wordt. Dus tja… hoelang wil jij nog maandelijks geld mislopen omdat je conversie uit salesgesprekken (te) laag is?

Is dit ook iets voor mij wanneer ik hoofdzakelijk masterclasses geef ipv 1-op-1 salesgesprekken voer

Dit zou een vraag zijn van mij -twee jaar geleden-. Ik had een hekel aan groepen en geloofde vooral in de kracht van 1-op-1. Totdat ik zelf met een specifieke coach wilde werken en zij alleen maar groepsprogramma’s aanbood (of ik moet 25k betalen, en die ruimte had ik toen niet). Na twee groepsdagen werd ik gek. De hele ochtend bespraken we problemen met de rest, en ik kon me er niet aan relateren. Ik zei tegen haar: ik vond de ochtend waardevol *kuch*, maar ik kijk uit naar de middag. Ik leerde de meest waardevolle les die me de rest van mijn leven anders naar groepen deed kijken.

Mijn coach zei: “Luister Jill, op een gegeven moment kom je op een level dat je al zoveel weet.. dan het verder gaat dan ‘meer kennis opdoen’. Het gaat om de uitdaging halen uit leren van anderen, door goed te kijken wat jij uit hun vragen kunt halen”. Wanneer je denkt ‘ik weet alles al’, sluit je je af en leer je niets nieuws meer. De kunst van het leven zit hem in leren van anderen. Anderen brengen je verder. 

Dat, in combinatie met het netwerk wat je hiermee opbouwt, maakt dat het een groep is. Closers (de deelnemers) die in andere groepen hebben gezeten zeggen dat dit echt anders is, en het heel persoonlijk voelt. Bij twijfel vraag het een van hen! (zie reviews hierboven voor de namen).

Er zijn overigens ook 1-op-1 mogelijkheden. Ik informeer je graag over de mogelijkheden.

Ik kan in ieder geval niet wachten om jou te leren hoe je jouw dienst standaard X keer meer te verkopen per maand of met jou in een salescall te berekenen wat het je gaat opleveren! :-D. Jij?

Heel goed. We kunnen namelijk niet allemaal hetzelfde zijn. Laat je niet afschrikken door wat je ziet, ik ben nu eenmaal een directe Hagenees met een zwak voor zwarte humor. Maar ik ga je niet een kopie van mij maken, ik ga je juist stimuleren je eigen draai hierin te vinden. Dat is vaak, wanneer het op verkopen aankomt, ook de kracht: jezelf zijn.

Als je naar een personal shopper gaat hoef je ook niet te kopen wat zij daagt, maar haar expertise wil je wel. Snap je? Ik ga je helpen je eigen stemgeluid te vinden, en stimuleer je deze te laten horen. Hoe het ook klinkt. Altijd zonder dat we ook maar in de buurt komen van pushen.

Als dit het geval is kan je de gemiste sessie terugkijken en het van tevoren aangeven, zodat we kunnen kijken hoe je sales en dus omzet toch doorloopt in deze periode.

Een 3 maanden traject bedraagt momenteel 3.250,- en is er op ingericht dat jij dit er in de eerste maand al uit hebt, de tweede maand je omzet hebt verdubbeld.

Je kan blijven rommelen aan de inhoud, aan je branding en website teksten blijven tweaken… Alleen als jij niet weet hoe je kunt verkopen, dan kan je doen wat je wilt, maar dan kom je geen steek verder. Dan blijf je steken op de omzet waar je nu op zit, terwijl je die minstens 3 keer wil verdubbelen, right? 😀

Zou je ook kunnen verkopen zonder website? 100%!

Ik hoor vaak ‘ik moet eerst mijn cijfers echt inzichtelijk hebben, etc’. Maar dit is neit de waarheid. De
denkfout die deze ondernemers maken is dat ze nog niet zien dat juist het verkopen je basis is.
Zonder dat jij kan verkopen, hebben als die andere dingen (perfecte branding,
fancy website etc) geen zin. Want pas als je verkoopt heb je klanten.

Laat me het zo stellen; Stel, je omzet gaat morgen ineens keer 3, zou je dan nog de problemen hebben die je nu hebt? Of zou je dan iemand inhuren voor die taak die je nu op orde moet krijgen ☺️.

Dat klinkt alsof je al een sterke basis hebt gelegd met je business coach, wat super is! Waar ik je specifiek bij kan helpen, is om het maximale uit die basis te halen door je salesgesprekken naar een hoger niveau te tillen. Terwijl je werkt aan de groei en structuur van je bedrijf, kunnen we ervoor zorgen dat je gesprekken ook meer impact hebben en dat je daadwerkelijk omzet uit die groei haalt. 

Ik snap het, maar het is nooit de juiste tijd. Wat kost het je dat je wel dagelijks hard aan het werk bent, maar geen sales skills hebt dus niet kan verkopen? Wat kost dat je in tijd? Het kan zijn dat je het nu niet kan, maar kun je het je financieel permitteren om niet te kunnen kunnen verkopen uit te stellen? 

Het is nu de meest voordelige prijs die het ooit gaat zijn. We leven in een tijd dat prijzen voor coachingstrajecten soms sneller stijgen dan de inflatie. Bij twijfel zou ik zeggen: doen. Lees de algemene voorwaarden goed door, want als het je niet bevalt krijg je je geld terug *op voorwaarden dus wel*.

Laat de succesvolle salesgesprekken beginnen!