CLOSE THE DEAL- GROEPSPROGRAMMA

Krijg grip op het aantal klanten

DIT IS HET PROGRAMMA WAT WEL WERKT

Jij vindt sales niet per se lastig, het is het onbekende wat het met zich mee brengt. Je zal niet zomaar iemand opbellen, omdat je bang bent om te verkoperig over te komen. Jij wilt absoluut niet pusherig zijn.

Wel ben je druk, en doordat je zo druk bent verdwijnt sales naar de achtergrond. Jij geeft verkopen nu niet de prioriteit die het nodig heeft, waardoor je rustige en drukke periodes kent, in plaats van continuïteit qua klanten.

Je zou graag willen dat het in je zit, maar op jouw manier: warm, toegankelijk, laagdrempelig en betrouwbaar. Het gaat jou niet om het verkopen, maar om de ander te helpen ergens mee. Daarvoor ben je gaan ondernemen!

Dit zijn de reviews van de groep die in oktober begonnen is:

DIT IS IETS VOOR JOU ALS JE:

Auch.. maar er is wat aan te doen.

IK LAAT JOU NIET HANGEN: Het  unieke aan dit programma is dat  het verder gaat waar andere programma’s stoppen: we gaan het samen DOEN.

DANKZIJ HET CLOSE THE DEAL GROEPSPROGRAMMA KAN JIJ....

WAAR LIGT DAT DAN AAN DAT HET NU NIET LUKT?

Bij veel ondernemers zie ik dat er constant maar 1 ding niet lijkt te lukken; consistent verkopen. Ze volgen programma’s bij business coaches die hen leren wat er werkt en daarna laten ze je los. 

Of ze focussen om hun aanbod, branding, positionering, etc. Terwijl:

✖️Je hoeft niet je hele website te herschrijven

✖️Je hoeft niet iedereen die op je story stemt te blijven stalken als een of andere seriemoordenaar

✖️Je hoeft niet 15 DM’s per dag te sturen

Je moet weten welke acties voor jou de juiste zijn, en ze op consistente basis uitvoeren.

Dat is waarin dit programma anders is dan anderen: We maken een sales strategie en gaan deze samen uitvoeren: Elke week blokken we 4 uur voor de salestaken. Om de week ben ik erbij om je hierin te begeleiden.

THEORIE IS AAN TE LEREN - JE MOET HET DOEN

IK NEEM JE MEE VAN A NAAR B:

Na dit programma weet je:

  • Voor eens en altijd wat je moet doen voor meer klanten (belofte)
  • Heb je dubbel zoveel klanten in je agenda en daardoor geld op je bankrekening
  • Heb je een methode waarmee je elk salesgesprek laat eindigen in een JA
  • Ben je veel blijer met jezelf dan je nu bent, omdat je niet meer steeds jezelf voorhoudt/voorliegt dat je sales gaat doen terwijl je dit niet doet.
  • Verdien je eindelijk goed geld. En nog consistent ook.

En ja, het is frustrerend dat je al zo veel hebt geïnvesteerd en het er -als je eerlijk bent- niet uit hebt gehaald. Ik zie het als sales coach vaker: ondernemers hebben alles voor elkaar, alles staat goed… maar sales blijft een ding.

Dit ging me zo aan het hard dat ik daar dit traject op heb bedacht!

IK HEB HET GEZIEN, DE AFGELOPEN TWEE JAAR:

Dat het de stok achter de sales deur is, die maakt of je het gaat doen.

WAT KUN JE NA HET CLOSE THE DEAL PROGRAMMA (3 MND):

Jill van den Bosch Sales Coach in een zwart pak terwijl ze naar beneden kijkt
  • Een persoonlijk en op maat gemaakt plan van welke acties voor jou werken.
  • Elke week is er een zoom call waarin we gezamenlijk onze salestaken gaan uitvoeren.
  • Dit programma zorgt ervoor dat je het gaat DOEN; 4 uur per week aan je sales besteden.
  • Je mag mij alles vragen in een Facebook groep
  • Inzicht in wat je over 2/3/4 maanden aan omzet kunt verwachten
  • Persoonlijke feedback op jouw salesgesprekken
  • Bonusmateriaal, zoals DM voorbeelden, de mogelijkheid een aantal van mijn salesgesprekken te beluisteren, je tijd beter indelen, etc.
  • En meer…

Het is tijd om de angst om dat mensen de urgentie niet voelen de deur te wijzen.
JIJ hebt de touwtjes in handen. Het enige wat je hoeft te doen is dagelijks te komen opdagen. 

En ik help je daarbij.

Let’s do it?

Bij inschrijving ga je akkoord met de privacy verklaring en komt je mail automatisch op de maillijst.

PRAKTSICH KRIJG JE:

Een  Kick-Off met een op maat gemaakte sales strategie

Waarvan jij daarna zelfs denkt; maar wacht even, ik kan dit gewoon prima uitvoeren! Je krijgt voor eens en voor altijd antwoord op de vragen “waar zit mijn doelgroep? Waar kan ik die vinden? Hoe kan ze aanspreken, en welke acties moet er ervoor doen”. Waardoor je naar huis gaat met een waterdicht plan, waarvan je met zekerheid durft te zeggen: Wacht even, ik kan dit!

Accountability

 

Iedereen, of je het nu leuk vindt of niet, heeft profijt van accountabillity partners. Onderzoeken zeggen het, Tony Robins zegt het, iedereen zegt het. Dus don’t shoot the messenger, maar jij ook.. In ieder geval voor de dingen die je nu aan het uitstellen bent..

Wanneer je op dit niveau bent (starter-af) is dit vaak een van de dingen waar je maar geen grip op krijgt. Daarom gaan we het samen doen: elke week 2 uur in een call aan onze sales taken werken.

Sommige klanten vinden dit voelen alsof ze kleuters zijn. Het maakt mij niet uit hoe het voor jou voelt en in hoeverre je eigen ego hier in de weg zit, ik weet dat het werkt. Anders zou niet 70% van mijn klanten haar omzet verdubbelen en daar richt ik ook met dit programma op.

3 maanden coaching

 

Drie maanden, 90 dagen, is de tijd die nodig is om een verandering te implementeren. Voldoende tijd om accountable gehouden te worden, om een nieuwe strategie te implementeren. Op dit moment halen mijn 1-op-1 klanten bijna allemaal de investering er in de eerste maand al uit en verdubbelen ze in de maand daarna hun omzet. 

Dat is wat ik ook wil voor dit programma. Zodat jij vanaf de 3e maand echt kunt genieten van de wetenschap dat je ten alle tijden weet hoe je geld kunt creëren. Echte vrijheid als je het mij vraagt.

6 bijzondere groepscalls

 

Ik leer je wat je moet doen, wanneer je het moet doen en ik begeleid je ook (dat is uniek aan dit programma) bij het doen. Waar de meeste programma’s je leren hoe het moet en je daarna los laten en zeggen van ‘nou succes’! Ben ik er juist ook in deze fase van het doen voor je.

Dat maakt dit programma uniek en ook de reden dat het gaat werken.

Coach in je broekzak

 

Jij mag mij allen vragen via de Facebook groep of mail, waar ik persoonlijk op zal antwoorden binnen 48 uur. 

Persoonlijke feedback op jouw salesgesprekken

Naast de acties die je moet uitvoeren en het doen, kijken we ook naar je salesgesprekken. Je krijgt feedback op je ingestuurde salesgesprek en leert ook van die van de anderen.

MAAR OOK:

  • Laat elk DM bericht persoonlijk door mij checken

 

  • Meer ballen om ook echt te doen wat je nu uitstelt

 

  • Kijken we naar hoe je bezwaren kunt tackelen en je grenzen kunt aangeven

 

WAAROM HEB JE DIT NU NODIG?

Omdat je anders nu bedenkt dat je het echt-echt-echt gaat doen, en over twee maanden opnieuw moet concluderen dat het niet is gelukt. 

VEELGESTELDE VRAGEN

Dit zou een vraag zijn van mij -twee jaar geleden-. Ik had een hekel aan groepen en geloofde vooral in de kracht van 1-op-1. Totdat ik zelf met een specifieke coach wilde werken en zij alleen maar groepsprogramma’s aanbood (of ik moet 25k betalen, en die ruimte had ik niet). Na twee groepsdagen werd ik gek. De hele ochtend bespraken we problemen met de rest, en ik kon me er niet aan relateren. Ik zei tegen haar: ik vond de ochtend waardevol *kuch*, maar ik kijk uit naar de middag. Ik leerde de meest waardevolle les die me de rest van mijn leven anders naar groepen deed kijken.

Mijn coach zei: “Luister Jill, op een gegeven moment kom je op een level dat je al zoveel weet.. dan het verder gaat dan ‘meer kennis opdoen’. Het gaat om de uitdaging halen uit leren van anderen, door goed te kijken wat jij uit hun vragen kunt halen”. Wanneer je denkt ‘ik weet alles al’, sluit je je af en leer je niets nieuws meer. De kunst van het leven zit hem in leren van anderen. Anderen brengen je verder. 

Dat, in combinatie met het netwerk wat je hiermee opbouwt, maakt dat het een groep is. Ik kan niet wachten om jou te leren hoe je jouw dienst standaard 4-10 keer per maand kunt verkopen!! 😀

Verkopen & ondernemen is als peper & zout, in bijna alle gevallen is het een package-deal. Ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en zo is het ook met verkopen. Wel geloof ik in dat je dit kunt doen op een manier die bij je past. Ik weet precies hoe je dit aan kunt pakken en hoe ik kan zorgen dat je het een stuk leuker gaat vinden. Echt waar ;).

Is dit ook iets voor mij wanneer ik hoofdzakelijk masterclasses geef ipv 1-op-1 salesgesprekken voer

Heel goed. We kunnen namelijk niet allemaal hetzelfde zijn. Laat je niet afschrikken door wat je ziet, ik ben nu eenmaal een directe Hagenees met een zwak voor zwarte humor. Maar ik ga je niet een kopie van mij maken, ik ga je juist stimuleren je eigen draai hierin te vinden. Dat is vaak, wanneer het op verkopen aankomt, ook de kracht: jezelf zijn.

Als je naar een personal shopper gaat hoef je ook niet te kopen wat zij daagt, maar haar expertise wil je wel. Snap je? Ik ga je helpen je eigen stemgeluid te vinden, en stimuleer je deze te laten horen. Hoe het ook klinkt. Altijd zonder dat we ook maar in de buurt komen van pushen.

Als dit het geval is kan je de gemiste sessie terugkijken en het van tevoren aangeven, zodat we kunnen kijken hoe je sales en dus omzet toch doorloopt in deze periode.

Een 3 maanden traject bedraagt momenteel 2.950,- en is er op ingericht dat jij dit er in de eerste maand al uit hebt, de tweede maand je omzet hebt verdubbeld.

Je kan blijven rommelen aan de inhoud, aan je branding en website teksten blijven tweaken… Alleen als jij niet weet hoe je kunt verkopen, dan kan je doen wat je wilt, maar dan kom je geen steek verder. Dan blijf je steken op de omzet waar je nu op zit, terwijl je die minstens 3 keer wil verdubbelen, right? 😀

Zou je ook kunnen verkopen zonder website? 100%!

Ik hoor vaak ‘ik moet eerst mijn cijfers echt inzichtelijk hebben, etc’. Maar dit is neit de waarheid. De
denkfout die deze ondernemers maken is dat ze nog niet zien dat juist het verkopen je basis is.
Zonder dat jij kan verkopen, hebben als die andere dingen (perfecte branding,
fancy website etc) geen zin. Want pas als je verkoopt heb je klanten.

Laat me het zo stellen; Stel, je omzet gaat morgen ineens keer 3, zou je dan nog de problemen hebben die je nu hebt? Of zou je dan iemand inhuren voor die taak die je nu op orde moet krijgen ☺️.

Ik snap het, maar het is nooit de juiste tijd. Wat kost het je dat je wel dagelijks hard aan het werk bent, maar geen sales skills hebt dus niet kan verkopen? Wat kost dat je in tijd? Het kan zijn dat je het nu niet kan, maar kun je het je financieel permitteren om niet te kunnen kunnen verkopen uit te stellen? 

Het is nu de meest voordelige prijs die het ooit gaat zijn. We leven in een tijd dat prijzen voor coachingstrajecten soms sneller stijgen dan de inflatie. Bij twijfel zou ik zeggen: doen. Lees de algemene voorwaarden goed door, want als het je niet bevalt krijg je je geld terug *op voorwaarden dus wel*.

Twijfel je en zou je het graag samen even bespreken? 

Laat de succesvolle salesgesprekken beginnen!