Verdubbel het closing percentage in je gesprekken

Met exact dezelfde middelen, het dubbele resultaat

Vereenvoudig je gesprekken, vergroot je klantenkring

Welkom bij het Close The Deal Traject. De plek waar coaches hun aanbod consistent weten te verkopen door de juiste dingen te zeggen in salesgesprekken (en bezwaren te tackelen).

Dit is voor jou wanneer je licht, plezierig en succesvol jouw dienst wil verkopen. In het Close The Deal programma werken we samen naar een verdubbeling van je aantal klanten die JA zeggen op jouw super toffe dienst.

Zodat jij weer plezier haalt uit je bedrijf & salesgesprekken, en veel geld er aan verdient.

Je doelgroep en je product zijn je wel duidelijk. Ook je website staat.
Klanten komen er ook gerust wel. 

Nu ben je klaar voor meer klanten. Dat zit hem in je aanbod. Je wil duidelijker naar buiten treden met wat je doet, maar blijft hangen in het naar buiten brengen in zijn geheel.

Je wilt sneller! Meer leads aantrekken, betere resultaten uit je masterclasses halen, een slimmere strategie zodat je nog meer impact maakt.

Je bent er klaar voor om minimaal een ton omzet per jaar te draaien. Op een schaalbare manier.

Maar niet door keihard te werken. Dat is je inmiddels wel bekend. Want wie veel zaait, kan veel oogsten. Dat is een voorspelbaarheid.

Door zo hard te hebben gewerkt, is je agenda nu overvol, waardoor je het gevoel hebt te verzuipen. Voor je gevoel heb je het altijd druk en tijd te kort. 

Dat was niet de bedoeling toen je voor het ondernemerschap koos

Waar ligt het aan dat het nu niet lukt?

Bij veel ondernemers zie ik dat er constant maar 1 ding niet lijkt te lukken; de sale maken. Het op een juiste manier naar buiten brengen van hun aanbod.

Ze hebben programma’s gevolgd bij business coaches en alles staat stevig, alleen de echte conversie; meer klanten halen uit de leads die je hebt, voelt zwaar.

Of ze horen elke keer wanneer ze opvolgen (wat vaak niet echt opvolgen is ☺️) ‘Ja super waardevol! Maar ik ga het nog even zelf proberen’

Terwijl:

✖️Je hoeft niet je bang te zijn dat mensen je niet meer leuk vinden als jij je aanbod benoemd

✖️Je hoeft niet iedereen die op je story stemt te blijven stalken 

✖️Je hoeft niet elk bezwaar te tackelen door tot in den treuren open vragen te stellen.

We zijn we zijn zo hard op zoek naar klanten, dat we vaak niet snappen dat we er bovenop staan. En dat onze volgende klant een vingerknip bij ons verwijderd is. Het enige wat je hoeft te doen is de kans herkennen en deze te verzilveren door te weten wat je moet zeggen.

Welkom bij het Close The Deal Traject

Hierin is mijn coaching anders, ik kijk met jouw gesprekken mee, leer je stap voor stap wat je waar kunt zeggen, welke technieken je kunt inzetten en wat je niet (meer) moet zeggen om die leads ook klant te maken.

Dit is hét programma waarin ik je 4 maanden intensief begeleid naar steady 10k maanden. Waarom 10k? Omdat je dan een volwaardig salaris er aan over houdt.

Dit is iets voor jou als je:

I got you….

Je wilt naar moeiteloze salesgesprekken die dubbel zoveel omzet opleveren, zónder je op te dringen of pusherig te zijn

Dankzij het Close The Deal Groepsprogramma kan jij....

Plus: Je leert ook hoe je meer verkoopkansen creëert vanuit mails, DM’s, live events (zowel online als offline) en story’s. Zodat je niet alleen het closingspercentage verhoogt, maar ook het aantal gesprekken die je voert! (= dubbele winst!)

Wat zou het je opleveren als je conversie in salesgesprekken verdubbeld? En je omzet dus ook? En dat de standaard is?

Laten we kijken hoe je het kunt terugverdienen:

Want uiteindelijk is het een rekensom:

  • Tijdens het traject kijken we welke salesacties voor jou super makkelijk zijn om te doen.
  • We kijken hoe je ze kunt doen; hoe je ze kunt aanpakken, zodat er tijdens het traject al een hele grote kans is dat je het al meerdere keren hebt terugverdient. Net als Dorit:
  • Maar, daarna heb je een skill die je beheerst, waardoor het daarna voor altijd beter gaat. Omdat het een soort van automatisme is geworden. 
  • Je blijft dan de gesprekstechnieken gebruiken, durft de juiste prijzen ervoor te vragen en kan echt lekker gaan verdienen met je bedrijf.

 

Ondernemers die meedoen aan dit traject hebben vaak alles voor elkaar:
–  Ze sturen 2 keer in de week een nieuwsbrief
– Ze zorgen dat ze online aanwezig zijn
– Ze hebben een aanbod wat eigenlijk al prima aan de lopende band verkocht kan worden…

Alles staat goed… maar salesgesprekken succesvol voeren, zodat je de mensen op je live dag een aanbod kunt laten kopen, zodat je weet wat je moet zeggen om subtiel je aanbod te introduceren in een gezellig gesprek, dat gebeurd te weinig. 

Dan kan je wachten tot je je marketing helemaal op orde hebt, alleen als het nu onder aan de streep niks oplevert zou ik als eerste dat fixen. Zonder sales geen bedrijf…

Zo ging het ook met Kisha:

Ik heb het gezien, de afgelopen 3 jaar;

Dat wanneer je weet wát je moet zeggen en je al je twijfels tegen iemand aan kunt houden, maakt dat het gaat lukken.

Zo ga jij je voelen na het traject;

  • Je hebt geen extreme spanning meer voor salesgesprekken, omdat je weet hoe je ze in een sale kunt laten eindigen
  • Je voelt dat jij echt iets komt brengen aan de ander. En daardoor voelt het heerlijk om dagelijks aan sales te doen
  • Je staat tevredener in het leven, omdat je een bepaalde sales skill hebt waarmee je altijd meer klanten uit je gesprekken haalt.
  • Je voelt je voldaan, omdat klanten steeds tegen je zeggen ‘ik ben ZO blij dat ik dit heb gedaan! Ik had veel eerder met jou moeten gaan werken’.
  • Je voelt je zelfverzekerder en betrouwbaarder, omdat je vertrouwen hebt in dat waar je mee bezig bent het juiste is. 

Na dit traject heb jij een bepaalde sales skill, waarmee je altijd meer klanten uit je gesprekken haalt.

Hoe ziet je leven er uit als je straks altijd zelfverzekerd een call in kan? Als je exact weet wat je moet doen en je niet meer heel lang hoeft voor te bereiden voor gesprekken?

Het is tijd om de angst dat mensen je anders niet aardig vinden de deur te wijzen en door middel van verkooptechnieken de ander te laten inzien dat jij ze eerlijk en oprecht helpt.

En ik help je daarbij.

Zonder sales, geen bedrijf

Jill van den Bosch, aangenaam!

👉🏼 Inmiddels heb ik meer dan 500 salesgesprekken gevoerd en teruggeluisterd. 

👉🏼 Ik heb meer dan 150.000 omzet via de telefoon verkocht

👉🏼 Tijdens mijn werk als recruiter stuurde ik meer dan 20 DM’s op LinkedIn per dag. 

👉🏼 Door onderhandelcursussen te hebben gevolgd weet ik 80% van de Nee’s om te draaien in een Ja.

👉🏼  Binnen 48 uur 3 nieuwe klanten, door op de juiste manier op te volgen

👉🏼 Sales gedaan voor miljoenenbedrijven

👉🏼 Dit is de manier waarmee ik in 3 jaar tijd elk jaar mijn omzet heb verdubbeld en 80% van mijn klanten dit ook doen na mijn coaching.

Uit deze ervaring, alle salesgesprekken die ik heb gevoerd en alle klanten die ik de afgelopen 3 jaar heb mogen helpen met hun sales, is het 5 Star Sales System gekomen. Die gaat ook jou helpen naar het creëren van saleskansen en meer verkopen. Ik weet het zeker!

Praktisch krijg je:

Een transformerende Kick-Off met een op maat gemaakt sales plan 

Waarvan jij daarna zelfs denkt; maar wacht even, ik kan dit gewoon prima uitvoeren! Je krijgt voor eens en voor altijd antwoord op de vragen: Wat moet ik benoemen aan mijn aanbod waardoor ze gaan kopen, hoe zet ik salesgesprekken in om ze klant te maken en je weet; “hier lag het aan dat die conversie zo lang uit bleef!”. Deze dag ga je naar huis gaat met een waterdicht plan, waarvan je met zekerheid durft te zeggen:

‘Wacht even, maar dit kan ik!’

Gesprekstechnieken

 

De reden wat maakt dat je nu die vissen niet uit de vijver gehengeld krijgt: jij zegt en doet niet wat je moet zeggen. Hier gaan we samen in dit traject naar kijken: ik zorg dat je leert hoe je gesprekstechnieken kunt toepassen op een manier die bij je past. Waardoor die leads ook echt klant worden.

Door die technieken gaat sales veel moeitelozer aanvoelen en denk je niet meer ‘Wat een gedoe, dat sales’ maar ‘Oke, I got this, dit is makkelijk eigenlijk!’.

4 maanden coaching

 

Drie maanden is de minimale tijd die nodig is om een verandering te implementeren. De laaste maand is voor het optimaliseren. Zo hebben we voldoende tijd om de nieuwe technieken die je leert ook te implementeren, uit te proberen en bij te sturen. 

 

8 ijzersterke Masterclasses 

 

Ik leer je wat je moet doen, wanneer je het moet doen en ik begeleid je ook bij het doen doordat je al je vragen kunt stellen aan me in de groep. 

Dat maakt dit programma uniek: Ik neem je mee de diepte in over de psychologie en wat er speelt in iemands hoofd, waardoor je iemand vanuit verbinding kunt begeleiden naar de sale. De thema’s zijn Lead kwalificatie, Content, Aanbod en Opvolgen.

8 Q&A calls

 

Die anders zijn dan je gewend bent. We nemen in deze calls namelijk jouw plan en acties door. Ik houd je een spiegel voor en help je met de focus.

Een community met gelijksgestemde ondernemers

Waar ik 24/5 beschikbaar voor je ben. Jij bouwt een krachtig en uniek netwerk, terwijl je mij alles mag vragen via het platform.

 

Een live dag in Utrecht

 

We zien elkaar op de prachtige locatie van Suits & Sundays. Met in een tot in de puntjes verzorgde lunch die verder gaan dan de pistolet kaas, gaan we werken aan jouw sales skills. Het precieze programma houd ik nog even geheim.

Een online sales academie 

 

Hier reik ik je alles aan wat je nodig hebt om je sales skills te optimaliseren: Mijn templates voor het salesgesprek, je salespagina, verkopende stories, DM voorbeelden en je vindt je ook video’s met de basis voor salesgesprekken, tijd indelen + je kunt meeluisteren met mijn salesgesprekken.

Persoonlijke feedback op jouw salesgesprekken

Naast het oefenen en meters maken in je gesprekken, kijken we ook naar je salesgesprekken. Je krijgt feedback op je ingestuurde salesgesprek en leert ook van die van de anderen.

Maar ook:

  • Laat je DM berichten en salesgesprekken persoonlijk door mij checken.

 

  • Meer ballen (‘guts’) om ook echt te doen wat je nu vermijd omdat je je niet wilt opdringen.

 

  • Kijken we naar hoe je bezwaren kunt tackelen en je grenzen kunt aangeven, terwijl je daarmee juist meer klanten maakt.

 

Waarom heb je dit nu nodig?

Stel, we gaan nu samen werken en je haalt komende maand 1 klant extra binnen door goed te kijken naar je gesprekken.
 
De maand erna 2 extra klanten.
 
Hoe zou jouw bedrijf er dan over 3 maanden dan uitzien?
 

Gesprekstechnieken aanleveren is net als fietsen; als je eenmaal weet hoe het werkt, kan je het niet meer niet zien.

De vraag is hoelang jij nog wil wachten met meer conversie uit de gesprekken die je toch al voert. 

De meest gestelde vragen in video's:

Andere veel gestelde vragen;

Ja, onder salesgesprekken versta ik DM gesprekken, mails, social media, webinars en natuurlijk de live salesgesprekken. Ik leer en oefen gesprekstechnieken met je, zodat jij meer klanten haalt uit de gesprekken die je nu toch al voert. Een win-win.

Verkopen & ondernemen is als peper & zout, in bijna alle gevallen is het een package-deal. Ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en zo is het ook met verkopen. Ik zie dat her merendeel die in dit groepsprogramma stapt, al wel een klein beetje houd van verkopen. Het levert je inmiddels al het een en ander op! Ik zie in dit traject dat wanneer je doorkrijgt hoe je het slimmer kunt aanpakken en je conversie omhoog gaat, het nog veel leuker wordt. Dus tja… hoelang wil jij nog maandelijks geld mislopen omdat je conversie uit salesgesprekken (te) laag is?

Is dit ook iets voor mij wanneer ik hoofdzakelijk masterclasses geef ipv 1-op-1 salesgesprekken voer

Dit zou een vraag zijn van mij -twee jaar geleden-. Ik had een hekel aan groepen en geloofde vooral in de kracht van 1-op-1. Totdat ik zelf met een specifieke coach wilde werken en zij alleen maar groepsprogramma’s aanbood (of ik moet 25k betalen, en die ruimte had ik toen niet). Na twee groepsdagen werd ik gek. De hele ochtend bespraken we problemen met de rest, en ik kon me er niet aan relateren. Ik zei tegen haar: ik vond de ochtend waardevol *kuch*, maar ik kijk uit naar de middag. Ik leerde de meest waardevolle les die me de rest van mijn leven anders naar groepen deed kijken.

Mijn coach zei: “Luister Jill, op een gegeven moment kom je op een level dat je al zoveel weet.. dan het verder gaat dan ‘meer kennis opdoen’. Het gaat om de uitdaging halen uit leren van anderen, door goed te kijken wat jij uit hun vragen kunt halen”. Wanneer je denkt ‘ik weet alles al’, sluit je je af en leer je niets nieuws meer. De kunst van het leven zit hem in leren van anderen. Anderen brengen je verder. 

Dat, in combinatie met het netwerk wat je hiermee opbouwt, maakt dat het een groep is. Closers (de deelnemers) die in andere groepen hebben gezeten zeggen dat dit echt anders is, en het heel persoonlijk voelt. Bij twijfel vraag het een van hen! (zie reviews hierboven voor de namen).

Er zijn overigens ook 1-op-1 mogelijkheden. Ik informeer je graag over de mogelijkheden.

Ik kan in ieder geval niet wachten om jou te leren hoe je jouw dienst standaard X keer meer te verkopen per maand of met jou in een salescall te berekenen wat het je gaat opleveren! :-D. Jij?

Heel goed. We kunnen namelijk niet allemaal hetzelfde zijn. Laat je niet afschrikken door wat je ziet, ik ben nu eenmaal een directe Hagenees met een zwak voor zwarte humor. Maar ik ga je niet een kopie van mij maken, ik ga je juist stimuleren je eigen draai hierin te vinden. Dat is vaak, wanneer het op verkopen aankomt, ook de kracht: jezelf zijn.

Als je naar een personal shopper gaat hoef je ook niet te kopen wat zij daagt, maar haar expertise wil je wel. Snap je? Ik ga je helpen je eigen stemgeluid te vinden, en stimuleer je deze te laten horen. Hoe het ook klinkt. Altijd zonder dat we ook maar in de buurt komen van pushen.

Als dit het geval is kan je de gemiste sessie terugkijken en het van tevoren aangeven, zodat we kunnen kijken hoe je sales en dus omzet toch doorloopt in deze periode.

Een 3 maanden traject bedraagt momenteel 3.250,- en is er op ingericht dat jij dit er in de eerste maand al uit hebt, de tweede maand je omzet hebt verdubbeld.

Je kan blijven rommelen aan de inhoud, aan je branding en website teksten blijven tweaken… Alleen als jij niet weet hoe je kunt verkopen, dan kan je doen wat je wilt, maar dan kom je geen steek verder. Dan blijf je steken op de omzet waar je nu op zit, terwijl je die minstens 3 keer wil verdubbelen, right? 😀

Zou je ook kunnen verkopen zonder website? 100%!

Ik hoor vaak ‘ik moet eerst mijn cijfers echt inzichtelijk hebben, etc’. Maar dit is neit de waarheid. De
denkfout die deze ondernemers maken is dat ze nog niet zien dat juist het verkopen je basis is.
Zonder dat jij kan verkopen, hebben als die andere dingen (perfecte branding,
fancy website etc) geen zin. Want pas als je verkoopt heb je klanten.

Laat me het zo stellen; Stel, je omzet gaat morgen ineens keer 3, zou je dan nog de problemen hebben die je nu hebt? Of zou je dan iemand inhuren voor die taak die je nu op orde moet krijgen ☺️.

Ik snap het, maar het is nooit de juiste tijd. Wat kost het je dat je wel dagelijks hard aan het werk bent, maar geen sales skills hebt dus niet kan verkopen? Wat kost dat je in tijd? Het kan zijn dat je het nu niet kan, maar kun je het je financieel permitteren om niet te kunnen kunnen verkopen uit te stellen? 

Het is nu de meest voordelige prijs die het ooit gaat zijn. We leven in een tijd dat prijzen voor coachingstrajecten soms sneller stijgen dan de inflatie. Bij twijfel zou ik zeggen: doen. Lees de algemene voorwaarden goed door, want als het je niet bevalt krijg je je geld terug *op voorwaarden dus wel*.

Twijfel je en zou je het graag samen even bespreken? 

Laat de succesvolle salesgesprekken beginnen!